rotorua maori - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu rotorua maori - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu

rotorua maori

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Goedemorgen Allemaal..,
Ja voor jullie is het een mooi ochtend voor ons is het al avond bed tijd zo gezegd maar wil nog even snel vertellen wat we vandaag hebben gedaan.
We zijn vandaag naar de maori villege geweest.
Hier hebben we gegeten maar ook genoten van de cultuur van de maori de filmpjes en foto's komen later dat is wat moeilijker om nu te delen.
Het was ieder geval een hele mooi ervaring.
Daarnaast hebben we in het donker ook het nacht leven van dieren en de maori leven mee mogen maken.
Daarom zijn we nog zo laat op het is nu 23:00 dus wij gaan onze ogen sluiten.
Morgen wordt een zwaar maar leuk en vermoeiende dag.
Werk ze of een heel fijne mooi vrij dag vandaag.

• 27 Januari 2016 - 12:12

Mama:

Dat ze je daar niet hebben gehouden. Het zal wel mooi zijn geweest. Mooie ervaring weer. Heel veel plezier morgen met wat jullie gaan doen.
    Liefs je schoonzuster en mama

• 27 Januari 2016 - 12:16

Mama:

Mooie foto's alleen de hobbit huisjes staan op hun kop haha.

• 27 Januari 2016 - 13:31

Oma Bergsma:

Nou dat zal wat worden. Morgen een drukke dag en dan zo laat naar bed! Wij wensen jullie in ieder geval veel plezier met jullie uitstapjes. Waren er spannende en enge dieren?
    Heb via de website van hobbittown de foto' s gekeken. Wat is dat leuk en groot.

• 27 Januari 2016 - 17:11

Oma:

Wat zullen genieten .en mooie camper heb ik gezien .pas op dat ze jullie niet houden voor een lekker hapje .gr van ons

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Nieuw-zeeland

Reis nieuw-zeeland tweede keer.

05 Februari 2016

03 Februari 2016

01 Februari 2016

30 Januari 2016

rotorua polonasy spa

28 Januari 2016

rotorua thermal holiday park
Marieke

Ik ben Marieke van de Wiel ben 27 jaar oud. Buitenland onderzoeker. Vind het heerlijk om verschillende culturen op te snuiven. Dit wordt alleen me tweede keer dat ik naar Nieuw-Zeeland ga. En land dit me heel erg ligt.

Actief sinds 10 Juli 2009