rotorua thermal holiday park - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu rotorua thermal holiday park - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu

rotorua thermal holiday park

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Ja een dagje te laat internet was op. Dus dan moet je wachten op de volgende dag.
Ieder geval weer een mooi dag gehad gister al was het een beetje slecht weer.
Had jammer genoeg alleen een fout gemaakt.
Heb het sledge bij de verkeerd maatschappij geboekt.
Dus het was niet zoals ik had ervaren en heb mee gemaakt.
Maar daar in tegen viel het niet af alleen had jacco wel zo iets als ik de verhalen en foto's van marieke heb gezien is dit het niet.
Maar we hebben het ieder geval gedaan en het was een leuk ervaring.
Vandaag genieten van de camping en rustig genieten van onze vakantie lezen puzzelen en daarnaast een massage bij polonysy spa in rotorua. Kijken hoe jacco dat vindt.
We hebben drie kwartier geboekt dus we zijn zeker twee uur van de tijd aan het genieten van het modder bad, olie bad, zwavel bad en nog veel meer.
Morgen gaan we misschien niks doen want het weer ziet niet helemaal mee maar ja we wachten het af.
Vandaag maar even kijken voor een zaak waar we leuk spelletje of puzzels kunnen vinden.
Om nou telkens achter de ipad of computer te zitten is ook niet top.
Hopelijk wordt het daar in nederland steeds een stuk je beter en komt er meer zon. Nog 7 dagen te gaan in nieuw zeeland.
Slaap lekker daar allemaal.

• 28 Januari 2016 - 23:18

Oma B:

Jammer van het weer. Maar zo slecht als in Nederland? Vandaag redelijk weer, maar het heeft de afgelopen dagen erg veel geregend en het gaat de komende dagen weer regenen.
    Veel plezier in jullie modderbad. Geniet nog van jullie dagen. Het gaat vlug genoeg voorbij. Kusjes van ons.

• 29 Januari 2016 - 19:57

Oma :

Hier erg slecht veel wind en regen .jullie missen niets hier .zijn wezen eten aan strand werden gelijk gezand straald de dagen gaan vlug .alweer en week weg .alles goed hier gr van ons voor jullie beiden