rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu

rotorua

Blijf op de hoogte en volg Marieke

03 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hallo allemaal daar ben ik weer...,
Vandaag echt een top dag gehad.
Gister een rustig dag gehad lekker gelezen genoten van de heerlijk zon en toch nog een beetje geprobeerd bruin te worden mij is het aardig gelukt hopelijk als ik terug kom zit het er nog op en kan ik moeders lekker plagen.
Vandaag hebben we de Canopys tour gedaan.
Dat is van heel grote hoogtes naar beneden abseilen en genieten van de natuur. Leren over vogels en vogels mogen voeren en te gelijkertijd Bomen en planten bekijken van nieuw-zeeland wat daar allemaal voor komt.
Ik moest natuurlijk zo als gewoonelijk weer meer doe voorals als Jacco.
Jacco is zwaarde dus die kon zo naar benenden toe roetsen.
Maar ik moest weer een bal van me zelf maken om sneller te kunnen gaan om dat ik weer een veertje ben volgends nieuw-zeelands begrippen.
Het zal weer een keer niet.
Maar daar in tegen hebben we enorm gelachen en onwijs raren dingen uitgehaald leuk gespreken met een Amirkaanse stel gehad. De vrouwen hadden weer de grootste lol en die moest ook echt weer op de kophangen in de touwen.
De mannen daar in tegen deden het wat vleiger, En normaler.
We hebben de dag afgesloten bij de Jade factorie waar we de beroemde Jade ontwerper mochten ontmoeten en zien hoe hij tiki's en ander greenstone artikelen maakte. Hier in nieuw zeeland staat het meer bekent als de greenstone als Jade.
Voor ons toeristen is het echt Jade.
Als ik ooit iets van hem wil kan ik het bestellen en stuur hij het naar Nederland. Dus dat wordt mooi sparen voor een mooi grote tikki heb alle spullen om het aan te vragen zo ver het is.
Nu nog aan het na genieten met en drankje en dan mooi naar bed.
En dan hopelijk is het mooi weer morgen kunnen we de laatste dingen gaan doen en dan vrijdag hier als gaan af ronden en dan gaan we terug naar auckland.
Dan is het erg snel gegaan maar erg gezellig.
Zo zie je maar hoeveel lol je toch nog best wel kan hebben op een plek en hoeveel je kan ontdekken.
Rotorua is erg mooi en rond om rotorua ook er is veel te zien en te ontdekken met een camper.

  • 03 Februari 2016 - 10:23

    Mama:

    Oké, ga je maar eerst goed douchen dan zal al dat vieze bruin ervan af gaan. En ik denk dat ze je gewoon voor de gek hebben gehouden om je als een bal naar beneden te laten gaan. Zal wel een leuk gezicht zijn geweest. Jacco, je hebt er toch wel even tegen aangeschopt tegen die bal haha. En je hebt toch wel meer greenstone ontwerpen die ik kan zien?
    Tot hoelang ga je weer naar het zuiden eiland Jacco?
    Heel veel liefs van je schoonzus en mama hihi (bellen jullie me weer)

  • 03 Februari 2016 - 16:58

    Oma:

    Nog even par dagen .wat gaat het vlug leuk ale dagen dat ver slag gr Oma

  • 03 Februari 2016 - 23:57

    Oma Bergsma:

    Hoi marieke en jacco,
    Leuk dat jullie zo genieten. En Rotorua is een heel groot en natuurvol gebied. Wij hopen dat het de komende dagen nog lekker weer is voor jullie. Rustig ontspannen, nog leuke dingen doen en dan is het zomaar weer voorbij. Wij zijn heel benieuwd naar de foto's. Is er ook een gemaakt van de rollende bal? Kunnen wij ook meelachen. Ja deze 2 weken zijn omgevlogen. Gelukkig heb je nog 2 dagen. Heel veel plezier nog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Nieuw-zeeland

Reis nieuw-zeeland tweede keer.

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2016

rotorua

03 Februari 2016

rotorua

01 Februari 2016

rotorua

30 Januari 2016

rotorua polonasy spa

28 Januari 2016

rotorua thermal holiday park
Marieke

Ik ben Marieke van de Wiel ben 27 jaar oud. Buitenland onderzoeker. Vind het heerlijk om verschillende culturen op te snuiven. Dit wordt alleen me tweede keer dat ik naar Nieuw-Zeeland ga. En land dit me heel erg ligt.

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 11254

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 08 Februari 2016

Nieuw-zeeland

12 September 2009 - 10 December 2009

onze eerste reis

Landen bezocht: