Auckland aan gekomen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu Auckland aan gekomen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu

Auckland aan gekomen

Door: nieuw-zeeland Auckland

Blijf op de hoogte en volg Marieke

24 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ja ja..., ik ben heel aangekomen wel met heel veel buik pijn maar het is gelukt. Jacco stond op het airport rond 15:00 we hebben daarna de camper opgehaald en staan nu rustig op een camping in Auckland city. Morgen gaan we de stad in maar vandaag doen we niks meer want hier is het al 17:30

• 24 Januari 2016 - 07:28

Oma B:

Stulpje ziet er leuk uit. Hoop dat de buikpijn weg is. Even bijkomen, camper laden met eten en drinken. Heerlijk gaan genieten van stad en land. Heeeeeeel veel plezier.

• 24 Januari 2016 - 15:05

Mama:

Hoi lieverd, goed om te horen dat je aan bent gekomen. Rust uit en geniet van het mooie land.
    Dikke

Tags:

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw-zeeland

Reis nieuw-zeeland tweede keer.

05 Februari 2016

03 Februari 2016

01 Februari 2016

30 Januari 2016

rotorua polonasy spa

28 Januari 2016

rotorua thermal holiday park
Marieke

Ik ben Marieke van de Wiel ben 27 jaar oud. Buitenland onderzoeker. Vind het heerlijk om verschillende culturen op te snuiven. Dit wordt alleen me tweede keer dat ik naar Nieuw-Zeeland ga. En land dit me heel erg ligt.

Actief sinds 10 Juli 2009