Hobbit town plus rotorua toer. - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu Hobbit town plus rotorua toer. - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu

Hobbit town plus rotorua toer.

Blijf op de hoogte en volg Marieke

26 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Ja onze dag zit er al weer bijna op.
Een dinsdag voor bij maar wel een hele erg leuk dinsdag.
We zijn eerst met de camper naar matamata gereden. Daar zijn we naar de hobbit town geweest.
Dit was een onwijs leuk en geslaagde twee uur lange tour.
Wat een geld hebben ze daar allemaal in gestopt.
Maar ja kan nu wel papa jaloers maken want ik heb foto's van de hobbit huisjes.
En er zelf binnnen in mogen kijken.
Daarna heb ik voor het eerst van jacco het stuur over genomen en heb de camper zelf gereden wat is dat leuk om te doen.
Wel wennen aan de linker kant rijden.
We zijn daarna op een camping in rotorua te recht gekomen hier blijven we tot maandag.
Vandaag zijn we 8 km gaan lopen naar de stad om onze activiteiten te boeken.
Dus jullie krijgen nog meer leuk verhalen te horen maar ook lekker rustig dagen.

• 26 Januari 2016 - 11:58

Marjo Bergsma:

Leuk om je verslagen te lezen. Die hobbithuisjes had ik ook wel in t echt willen zien. Ben benieuwd Naar de foto's. Het gebied Rotorua lijkt mij erg groot. Is dit een natuurpark? Veel wandelen? Heel veel plezier de komende dagen. Oma en opa

• 26 Januari 2016 - 20:21

Oma En Opa:

Leuk om dit ook te volgen

• 27 Januari 2016 - 10:49

Marieke :

Hery hey oma.., de foto's zijn te zien onder foto's van de hobbit town en de camper.
    deze staan gekoppeld aan dit verhaal.

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Nieuw-zeeland

Reis nieuw-zeeland tweede keer.

05 Februari 2016

03 Februari 2016

01 Februari 2016

30 Januari 2016

rotorua polonasy spa

28 Januari 2016

rotorua thermal holiday park
Marieke

Ik ben Marieke van de Wiel ben 27 jaar oud. Buitenland onderzoeker. Vind het heerlijk om verschillende culturen op te snuiven. Dit wordt alleen me tweede keer dat ik naar Nieuw-Zeeland ga. En land dit me heel erg ligt.

Actief sinds 10 Juli 2009