zon zee strand en dolfijnen - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu zon zee strand en dolfijnen - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

25 November 2009 | Nieuw Zeeland, Paihia

he he allemaal.

het wordt hier echt de hele week heel erg warm het wordt 22 graden met echt alleen maar zon.
zondag zal het alleen een beetje bewolkt worden maar dat houdt ons niet tegen.
we gaan op het strand liggen dolfijnen zwemmen gaat nu echt gebeuren en kayaken.
we gaan vandaag op de rock boot een over nacht boot met allemaal actieftijden dus jullie zullen ons een paar dagen niet antwoorden of schrijven maar er komt wel weer een leuk verhaal aan en meer informatie voor tante vera :P.
we komen wel weer terugin het hostel waar we nu al zitten de mouse dus jullie horen weer wat van ons na onze avonturen.
het wordt ongeveer vrijdag of zaterdag dat we weer gaan typen op het internet en dat we jullie alles laten horen.
de avontuur zullen komen let maar op hahaha.
het zou alleen langer worden voor dat jullie weten dat we terug zijn in nederland.
dat weten we niet eerder als drie daggen voor vertrek.
de dag wat we nu hebben staan is negen december.
dus over nu nog 14 dagen.
luitje we spreken jullie weer we gaan genieten van de zon.

dikke knuffels mar en mar
geniet ook van jullie dagen ook.

• 25 November 2009 - 09:31

Inky:

hee luitjes..

heel veel plezier met de dolfijnen.. lijkt me echt geweldig.. heel veel foto's maken he..

kusjes van ons allemaal

• 25 November 2009 - 21:28

Vera:

zeg kunnen jullie wel. mij een beetje nieuwsgierig maken en dan zeggen dat jullie een paar dagen niet schrijven. leuk hoor.
    maar jullie hebben heerlijk weer dus ik geef jullie groot gelijk dat je er lekker van geniet, maar word a.u.b. niet zo rood als een garnaal. nou schrijf maar snel want ik ben echt nieuwsgierig en dat boek van new-zeeland lacht mij wel toe maar door de st.klaas drukte komt er weinig van lezen. oma moest poppebedjes maken en poppekleertjes en een sjaal en muts breien enz dus allemaal leuke drukte en dat boek loopt niet weg, de winter moet nog beginnen. he luitjes geniet en de groetjes van ome jan,johnen veronica en dave en de kids. doeiiiiiiiiii