the rock boat - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu the rock boat - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu

the rock boat

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 November 2009 | Nieuw Zeeland, Paihia

heyhey jongens hier zijn we weer.
ik zit weer opgesloten in het hostel door de medewerkers en martijn (leuk).
heb weer me enkel verzwikt.
en kan er weer moelijk op lopen.
maarja we hebben wel weer vet veel leuk dingen gedaan en ondernomen.

maandag 9 november picton/wellington

bewolkte 18/19 graden.

we zijn weer heel erg vroeg opgestaan om de boote te halen.
van 10.10 alleen moet je er een uur van te voren zijn.
en dat was het probleem niet.
maar toen we daar aan kwam was er een probleem.
want er was geen ferrie om 10.10.
dus we hadden gewoon een verkeerde booking gekregen.
dus we kreeg de boot van 1.10 pm.
dus we hebben wat langer moet wachten.
we zoude ongeveer om 6 uur aan komen met de boot.
er was een vrouw bij de ferrie hal en die gaf me een fles met koude water om me voet mee af te koelen.
dus dat was echt even heerlijk voor mij een keer.
maar ook moelijk op een paar stoel.

dinsdag 10 november wellington tot zaterdag 14 november wellington/hamilton.

wat voor graden het allemaal was en hoe het buiten er allemaal uit zag heb ik jammer genoeg niet gezien.
meer heb wel wat dingen kunnen doen.
zitten en tv kijkken hihih.
al was dat niet altijd leuk je wordt er moe van en wou heel graag naar buiten.
martijn is vaak buiten geweest even een boodschap ze haren knippen.
rond kijkken tickets boeken.
en nog wel wat dingen dus hij was er af en toe wel even lekker weg.
zaterdag zijn we naar hamilton weer vertrokken.


zaterdag 14 november en zondag 15 november hamilton.

20 graden en erg zonnig.

we zijn aan gekomen in hamilton waar het vrouwtje me in het hostel zag lopen als een oud omatje.
en ze zij meteen tegen martijn ze moet even gecontroleerd worden dus ze heeft ons meteen met de auto naar de eerst hulp gebracht.
dat was echt eennorm aardig.
we hebben daar drie uur gezetten en waren foto's gemaakt en er is was aan me voet gezetten.
uit de foto's kwam dat me bovenkant van me voet helemaal van binnen in op gezwollen je zach ook helemaal niks daar op de foto.
dus het was zwaar gekneusd maar er moest eigelijk een fiso bij komen maar dat doe ik wel in holland zei ik. ik moest dan wel alleen heel veel rust nemen dat heb ik zondag gedaan. martijn is wat dingen wezen doen en ik heb in het hostel gezetten.


maandag 16 november/dinsdag 17 november hamilton.

18/19 graden. zonnig en een beetje bewolkt.

ik heb afen toe even mogen loop lekker maar ook niet vaak ik was vaak zo weer terug.
maar daar in tegen was het soms ook wel leuk hoor.
en hij deed best veel.

woensdag 18 november hamilton/paihia.

19 graden regen hamilton
22 graden zon paihia.

we zijn weer vertrokken maar daar en tegen even nog lekker regen en daar na zon geniet van de zomer.
heerlijk.
we zijn in een heel klein dorpje gekomen wat veel actieviteiten heeft voor toeristen maar heel erg weinig winkeltjes maar daar in tegen een grote hostel straat.
met kroegen en met hostels.
we blijven hier een lang tijd zitten.

donderdag 19 november/vrijdag 20 november paihia.

zon heel veel zonnen stralen 21/22 graden.

de hele week rustig aan doen rustig lopen wat oefingen.
en rond kijkken wat er allemaal te doen is om te boeken of te doen.
lekker op het strand liggen en genieten van de zon.
en van het water.

nou ik heb weer even genoeg geschreven ga even lekker een filmpje kijkken naar een zonnig dag.
morgen varen en zoek naar dolfijnen.
groetjes knuffels mar en mar.

  • 27 November 2009 - 10:00

    Mama:

    Maar goed ook dat ze je hebben opgesloten in je kamer. Zo'n lief eigenwijs net volwassen vrouwtje moet je af en toe onderhande nemen. hihihi

    Nou Mus, ik ben het helaas niet geworden. Ga nou in Enkhuizen werken. kreeg wel te horen dat ik een geschikte kandidate was. Ik miste me verpleegkundige handelingen. Weet alleen nog niet wanneer hoor in Enkhuizen.

    Verder hier alles prima. Ga jij maar lekker een filmpje kijken en dan spreek ik je wel weer.

    Dikke knuffel van mij.

  • 02 December 2009 - 18:28

    Pa En Ma Bergsma:

    Hai Martijn en Marieke,
    Hebben jullie nog gezwommen met dolfijnen??? Jullie verblijf daar gaat nu de laatste week al weer in, de tijd gaat erg snel. Sinterklaas is weer gearriveerd en de Pieten hebben het ook weer druk. Heeft de enkel van Marieke genoeg rust gehad en kan ze weer mee hobbelen? Ik hoop het maar, dan kunnen jullie nog leuke uitstapjes maken. Wij wensen jullie nog een fijne week en een goede reis naar Nederland. XXX Pa en Ma Bergsma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Paihia

onze eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 December 2009

hier bij het laaste bericht.

27 November 2009

the rock boat

25 November 2009

zon zee strand en dolfijnen

22 November 2009

zon zee strand en dolfijnen

20 November 2009

Zon zee strand en dolfijnen
Marieke

Ik ben Marieke van de Wiel ben 27 jaar oud. Buitenland onderzoeker. Vind het heerlijk om verschillende culturen op te snuiven. Dit wordt alleen me tweede keer dat ik naar Nieuw-Zeeland ga. En land dit me heel erg ligt.

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 11284

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 08 Februari 2016

Nieuw-zeeland

12 September 2009 - 10 December 2009

onze eerste reis

Landen bezocht: