hier bij het laaste bericht. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu hier bij het laaste bericht. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu

hier bij het laaste bericht.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

06 December 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

hallo allemaal,
met mij gaat het al een stuk beter.
met me voet moet gewoon nu goed uitkijkken.
voor de rest hebben we het erg rustig aan gedaan, deze laaste dagen we hebben niet echt veel meer gedaan eigelijk allen nog maar de laaste dingen gehaald die we moeste hebben en voor de rest niet.
voor de rest zijn we ons zelf een beetje aan het voor bereiden voor de thuis komst en nog wat dingen en voor de rest de reis zelf eigelijk een beetje.
kerst zal voor ons erg druk worden dus jullie horen van ons allemaal wel wanneer we een keer komen met de foto's.
voor de rest is er weer iets niet gelukt en ik heb nu maar gewoon me geluk gezet op het dolfinarium.
want het dolfijn zwemmen kon weer niet het water was nu weer te ruig.
voor de rest zitten we nu al een paar dagen in auckland met echt alleen maar regen.
het is echt niet te geloven ons laaste dagen brengen we door in regen.
ik denk kan een keer me moeder verslaan met me bruin maar dat slijt helemaal weg.
we gaan in auckland heerlijk geniet van de kerst want hier is het al kerst overal lichtjes en leuk dingentjes.
we genieten er echt van.
voor de rest kijkken we er naar uit om de kerst ook wel weer lekker in nederland te vieren hoor.
nou jongens ik gaa maar weer wat doen.
geniet allemaal heerlijk van sinterklaas en de kadootjes.
en dan hoor ik allemaal wel die grote verhalen.
tot over vijf dagen.

groetjes dikke knuffels martijn en marieke.

• 06 December 2009 - 01:49

Jacco:

Zo zo dat is allemaal snel voorbij gegaan. Je zou niet zeggen dat het alweer 3 maanden geleden is. Jammer van de regen in de laatste dagen. Maar jullie hebben echt een hoop gedaan daar hoor. Hoop dat er nog wel wat zon doorkomt. Wens jullie iig nog een paar leuke dagen toe en zie er naar uit jullie weer te zien. (en de foto's natuurlijk)

Groetjes,
    Jacco

• 06 December 2009 - 07:13

Opa En Oma.:

Geniet maar en kom dan maar veilig weer naar huis we, missen jullie.
    Een dikke kus voor beide en tot ziens.
    Groetjes van ons.

• 06 December 2009 - 15:42

Vera:

hoi mar en mar

wat jullie me nu wilde vertellen hoor ik vast nog wel een keer.
    wij hopen dat jullie de laatste dagen toch noch een beetje zon en rustige zee krijgen want het zou toch wel erg jammer zijn als je niet met de dolfijnen hebt gezwommen.maar er zijn ergere dingen in de wereld. dus voor nog even veel plezier en een gezellige vlucht, en een goede thuiskomst.
    tot kijk.
    groeten jan en vera

• 08 December 2009 - 14:33

Bas :

tot 18-12 dan ben ik bij mama dus dan hoor ik de verhalen van jullie geniet maar van de laaste twee dagen en een goede reis terug naar nederland ik hoop dta die better gaat dan de heen reis

de groeten van je lievste broertje

• 08 December 2009 - 16:11

Marieke :

heyhey bas je ik weet niet of ik er dan ben moet verhuizen.
    je merkt het wel en anders hoor je zeker de verhalen.
    nou jongens we gaan vertrekken het is hier nu half vijf en we vertrekken om 9.15 jongens allemaal lekker slapen en tot over een paar dagen groetjes marieke en martijn van uit het vliegtuig.