Zon zee strand en dolfijnen - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu Zon zee strand en dolfijnen - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu

Zon zee strand en dolfijnen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

20 November 2009 | Nieuw Zeeland, Paihia

woensdag 28 oktober

17/18 graden regen achtig.

we zijn die dag naar de chinees garden geweest.
alleen begon het te regen dus zijn we heel erg snel maar even een winkel in gelopen.
de chinees garden was echt iets heel erg mooies dat zie je niet heel erg snel.
we zijn daarna in een museum geweest van dunedin.
ik vond het persoonlijk niet zo heel erg mooi en verduidelijke maar martijn vond het wel mooi dus toch niet echt een tegen valler.
we moest die dag wel al vast ons tassen in pakken want die volgende dag zoude we naar invergall vertrekken.

donderdag 29 oktober dunedin/invergall.

11/12 graden bewolkt.

we hebben die avond heel erg gezellig gehad we hebben die avond gegeten met de hostel schoon makers.
we hebben daarna ook met hun samen een film gekeken 17 again.
was echt wel lach.
was gewoon een heel erg leuk afsluiting van hogwartz.
we zijn vertrokken naar een heel klein dorpje het heet invercargall.
het is een heel klein dorpje het is niet echt voor mensen zo als het is eigelijk alleen maar een goede over gangs plek naar stawerd eiland toe.

vrijdag 30 oktober invercargall

14/15 graden bewolkt en af en toe regen.

ik heb daar echt niet goed geslapen als om me heen hoorde ik om dat ik niet echt een goed bed had en een goede kussen.
maar voor de rest was het daar wel mooi schoon en mooi netjes.
we hebben alleen we die dag meteen een ticket door geboekt naar qeeunstown.
daar gaan we wat langer zitten die avond kwam er wat leuks binnen ons nederlands vriend bas die we niet echt hadden verwacht we hadden niet echt wat afgesproken en hij was eerder vertrokken met de auto uit dunedin van dan als wij.
maar hebben wel die avond heerlijk gepraat met me moeder.
aan de telefoon dat kon daar mooi lekker.

zaterdag 31 oktober invercargall/ queenstown.

20/21 graden zonnig.

we zijn die dag weer vroeg vertrokken met de bus naar queenstown een stad wat alleen maar verdient op de vakantie gangers en als je daar aan komt zie je dat ook goed alleen maar appertmanten hotels en hostels.
echt heel erg appart.
maar wel leuk.
we zijn die avond alleen nog een beetje rond gelopen en rond gekeken en heerlijk even over het strand geweest.

• 21 November 2009 - 08:08

Jan En Alie:

Marieke van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!!
    Het fijn om te lezen dat jullie nog steeds heel veel plezier hebben.
    Geniet ook die laatste dagen van deze reis.
    Nog maals een fijne dag, en de goeten vanuit Opmeer.

• 21 November 2009 - 15:44

Mama :

al hebben we elkaar via de telefoon gesproken toch nog via deze weg;

lang zal ze leven in de gloria, hiep, hiep, hoera. 21 jaar volwassen zeggen ze met deze leeftijd. hihi.

was het vergeten te vragen, maar denk dat je dus met dolfijnen heb gezwommen.

dikke vette knuffels van Marco en mama

• 21 November 2009 - 19:09

Vera:

hoi, marieke ik lees dat je jarig bent (geweest) maar proficiat en sla maar heerlijk met de vuist op tafel. om zwellingen in een voet tegen te gaan kun je hem (10 min) ijssen met ijsblokjes wrijven, niet stil erop leggen want dan bevriest de plek minstens 2x per dag.succes. verder zijn we hier druk voor de st.klaas en het is hier nog warmer als bij jullie 15 gr. en nog droog ook maar morgen krijgen wij ook regen hoor.genieten jullie nog maar lekker. groetjes