weer een stuk veder - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu weer een stuk veder - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu

weer een stuk veder

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 November 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

zondag 25 oktober.

19/20 graden zonnig

we zijn die ochtend weer heerlijk laat op gestaan.
we hebben die ochtend heerlijk buiten ontbijten met lekker drinken en als er bij.
we zijn daarna vertrokken naar de stad.
we hadden die dag een tour in de trein.
over een heel mooi berg perk en rivier echt van als te zien.
we zatten in het uitste gedeelte van de trein.
maar ja zo als gewoonlijk hielt marieke op dat moment niet van hoogte.
dus ben af en toe gaan lezen.
me gedachten op iets anders zetten.

maandag 26 oktober.

14/15 graden alleen maar regen.

was echt een hele vies dag maar onwijs goed voor onze trip.
naar de pinguins.
we hebben die dag een tour gekregen met een bus en ze liet ons van als en nog wat zien alleen viel iedereen een beetje in slaap.
ze was een beetje saai hahah.
daarna kwamen we aan bij een pinguin reservaar waar ze pinguins op de hoogte houden en ze goed verzorgen en kijkken wat ze een beetje doen was echte heel erg leuk.
daarna zijn we met de mornach cruise albatros gaan spotten.
we zaggen daarna ook een het water drie blauw pinguins vet gaaf.
zee honden en nog veel meer.
we waren die dag wel pas om 7 uur terug maar daar in tegen hebben we heel erg genoten.

dinsdag 27 oktober.

18/17 graden zonnig.

we zijn deze dag naar een kasteel geweest.
dit is de enigste kasteel in nieuw zeeland.
het is een kasteel gebouwd door engels mensen en voor een franse ze vrouw waar de man van hielt.
het heet larnach castle.
de engelse hebben er 15 jaar over gedaan om het klaar te krijgen.
maar daar in tegen zijn er heel erg veel mooi dingen in te zien.
alleen mochten we daar geen foto's maken maar dat was wel jammer.
al deed martijn dat wel foei martijn hahah.

ik gaa er weer een eind aan breiden ik moet weer naar boven me voet is blauw weer en kan er niet te lang op lopen dus.
jongens spreek jullie later weer met martijn samen.
kusjes mar en mar.

  • 11 November 2009 - 15:24

    Vera:

    hoi Mar&mar hier eindelijk weer eens iets van ons, eindelijk lees ik af en toe de zon want het weer is nog niet echt alles geloof ik, maar jullie ondernemen van alles en zien echt heel veel.mar wat is er met je voet? kijk uit want dat kan lang duren zegt deze ervarings deskundige. ik hoop dat jullie nog wat fotoos op de site krijgen want dat lijkt me echt mooi. en anders zullen jullie ze toch een keer moeten showen. nou luitjes we wensen jullie nog veel plezier want de laatste maand is al ingegaan en dan gaat de tijd snel, dus geniet er maar lekker van. hou doe.

  • 11 November 2009 - 18:58

    Sappie:

    He leipo's,
    Heb jullie stukje nog niet gelezen, maar plaats wel vast weer een berichtje terug. Het zal nu wel echt aftellen zijn voor jullie. Voor ons hier ook hoor, over een paar dagen de intocht van sinterklaas in de kolk. Alleen dat word al een topper en dan maandag nacht heel vroeg vertrekken naar Disney toe. Iedereen kijk er naar uit hoor, voor al pa bergsma. Die heeft er echt zin in.
    Ik zal morgen jullie stukje even lezen, daar maak ik wel even tijd voor. En dan mischien wat tijd voor nog een berichtje. Veel plezier verder en we spreken elkaar.
    X sappie

  • 12 November 2009 - 06:24

    Marieke :

    me voet is hele erg op gezwollen tante vera en elke keer als ik loop wordt me voet blauw zit nu meeste tijd op me kamer en loop vaak even naar benden en weer naar boven en doe me oefeingen maar baal echt groetjes mar en mar

  • 12 November 2009 - 21:52

    Pa En Ma Bergsma:

    Nou dat is balen, verplichte rust terwijl je van alles wilt doen. Werken op de farm is er nu niet bij. Houdt Martijn het wel vol met zo'n rustig meisje??? Of gaat hij toch op stap en van alles zien??? Wij hopen dat je voet snel hersteld en je weer vlug aan de wandel kunt om op tijd weer terug te zijn in Auckland. Misschien toch nog een helicopter vlucht. Voor jullie het weten voel je weer Nederlandse bodem onder je voeten. Een maand is zo voorbij, zeker wanneer je leuke dingen doet. Nog veel plezier.

    XXXX Pa en Ma Bergsma.

  • 14 November 2009 - 13:40

    Oma En Opa:

    hoi kids wat beleven jullie toch veel marieke denk om je enkel weet wat het is heb nog af en toe last is 8jaar geleden gebeurd nog maar een paar weken dan zijn jullie weer by ons geniet nog even en groetjes van ons en dikke kus voor alle by

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

onze eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 December 2009

hier bij het laaste bericht.

27 November 2009

the rock boat

25 November 2009

zon zee strand en dolfijnen

22 November 2009

zon zee strand en dolfijnen

20 November 2009

Zon zee strand en dolfijnen
Marieke

Ik ben Marieke van de Wiel ben 27 jaar oud. Buitenland onderzoeker. Vind het heerlijk om verschillende culturen op te snuiven. Dit wordt alleen me tweede keer dat ik naar Nieuw-Zeeland ga. En land dit me heel erg ligt.

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 11282

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 08 Februari 2016

Nieuw-zeeland

12 September 2009 - 10 December 2009

onze eerste reis

Landen bezocht: