waar gaan we allemaal naar toe - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu waar gaan we allemaal naar toe - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

waar gaan we allemaal naar toe

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

03 September 2009 | Nederland, Amsterdam

heyhey allemaal,
ik gaa precies vertellen waar we beginnen en waar we eindigen.
we vertrekken 12 september om 18:30 naar hong kong daar landen we heel even en reizen dan door naar aukland.
In nieuw zeeland komen we om 5:00 s'morgens aan.
We verblijven daar een paar dagen en reizen dan door naar de great barrier island.
Daar gaan we door een natuur park lopen en als mooi bekijkken.
De rest van het verslag hoor je nog wat we allemaal gaan doen.

  • 08 September 2009 - 07:28

    Sas:

    1 ding moet je me beloven! Ga AUB duiken in de Great Barrier reef, ook al is dat in australië, het is een must see! :D,

    ow en veel plezier natuuk, en tot ooit ;)

  • 08 September 2009 - 13:52

    Marieke :

    zo, vandaag even lekker te shoppen met je geweest om de laatste EHBO spullen te halen. Daar hoeven jullie je niet meer druk over te maken. Nu aftellen voor ons allemaal het zal best nog wel moeilijk worden om afscheid te nemen op Schiphol. We laten zeker weten aan iedereen hoe het daar is gegaan.
    Dikke knuffel mama.

  • 08 September 2009 - 20:24

    Marjo Bergsma:

    Hai Martijn en Marieke.
    Ik ga jullie zeker volgen tijdens deze reis.Wij wensen jullie een goede reis, leuke contacten en veel plezier.Pa en Ma Bergsma

  • 10 September 2009 - 05:16

    René En Bianca:

    Hoi M&M,
    ook wij zullen jullie reis en avonturen de komende tijd volgen. Let goed op jullie zelf want per slot van rekening is en blijft Marieke wel m'n "kleine" nichtje....!!
    xxx René

  • 12 September 2009 - 06:56

    Maarten:

    Murrie Tijntje en Marieke! Ik zal deze site in de gaten houden!! Ik wens jullie heel veel plezier op vakantie!! Maak er een mooie tijd van samen! Groetjes, liefs, spater!!...
    Maarten

  • 12 September 2009 - 08:43

    Carola:

    Heej Martijn en Marieke,

    Vandaag is het dan eindelijk zover dat jullie de reis van jullie leven gaan maken.
    Heel veel plezier in Nieuw Zeeland. Geniet er maar lekker van.

    Groetjes Carola

  • 07 Oktober 2009 - 15:24

    Maarten:

    Zooowwww....

    En hoe is het met onze vakantie gangers!?:P
    ik dacht laat ik eens een spontaan berichtje sturen!!
    Hebben jullie het nog een beetje naar jullie zin!? En al leuke dingen meegemaakt!!?
    Hier gaat het allemaal ze gangetje.. Houswarming partys van Sander en Remy.. En op me werk gaat het ook naar wens! Gezellige mensen en het werk is wel leuk en vezelf lekker dichtbij!..
    Nou goed.. Ik zie wel weer een berichtje terug verschijnen!!!

    SpAterrrrrr!!!!! (H)

    Maarten

  • 06 November 2009 - 08:57

    Sander:

    Heey luitjes!

    Genieten jullie nog een beetje daar? Jullie zijn alweer een mooi tijdje weg! Hier gaat alles goed... Bart en Patricia hebben laatst een huis gekocht op de uitlaat, wij wonen nogsteeds lekker op ons zelf en Suus is nogsteeds zwanger;) Er staat al heel wat leesvoer op de site! Alleen nog niet zoveel foto's. We zijn benieuwd naar alle verhalen!

    Tot over 34 daagies;)

    Sander en Nikki

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

onze eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 December 2009

hier bij het laaste bericht.

27 November 2009

the rock boat

25 November 2009

zon zee strand en dolfijnen

22 November 2009

zon zee strand en dolfijnen

20 November 2009

Zon zee strand en dolfijnen
Marieke

Ik ben Marieke van de Wiel ben 27 jaar oud. Buitenland onderzoeker. Vind het heerlijk om verschillende culturen op te snuiven. Dit wordt alleen me tweede keer dat ik naar Nieuw-Zeeland ga. En land dit me heel erg ligt.

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 11273

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 08 Februari 2016

Nieuw-zeeland

12 September 2009 - 10 December 2009

onze eerste reis

Landen bezocht: