ja hoor vandaag de dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu ja hoor vandaag de dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

ja hoor vandaag de dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

12 September 2009 | Nederland, Amsterdam

ja het is onze tijd hoor onze tassen zitten vast helemaal vol en klaar om te gaan.
we gaan zo eerst naar onze ouders dus we worden even gescheiden.
maar daaarna op schiphol en china kunnen we veel op elkaars lippen zitten.
lekker he hahahahhihihi.
om half 5 gaat de bali open en dan kunnen we ons in schrijven voor een stoel en onze tassen in leveren.
om half 7 vertrekken we weg naar china.
jullie hoor nog van ons als we veilig zijn geland.
o ja hou er rekening mee het is een half dag verschil straks tussen nederland en nieuw zeeland.
tot over een paar uur weer.

• 12 September 2009 - 10:35

Jacco:

Nou het is eindelijk zo ver. Ben zelf nu helaas niet op Schiphol als jullie vertrekken dus kan je daar niet uitzwaaien.
    Ik hoop dat jullie daar in ieder geval heel veel plezier hebben en veel leuke ervaringen opdoen.
    Ik zal jullie verslagen zeker bij gaan houden.

Groetjes en goede reis gewenst.
    Jacco

• 12 September 2009 - 18:44

Sappie:

Hey musje, heel veel plezier met zijn tweeën. Ik ga jullie stiekem echt wel missen. Xxx sappie en saffie love you

• 13 September 2009 - 07:03

Jan En Alie:

Marieke en Martijn, heel veel plezier.
    Geniet er lekker van, maar pas goed op jullie zelf !!!
    Wij zullen jullie avontuur zeker gaan volgen, tot in December.

Groeten vanuit Opmeer.

• 13 September 2009 - 11:33

Jan En Vera Coppes:

hoi martijn en aangenaam kennis maken marieke.
    leuk om jullie reisverslag te lezen, we wensen jullie een goede reis en geniet er van. dit doe je niet ieder jaar dus bekijk alles goed en geniet er echt van. onze kennis van new-zeeland is niet meer al te groot dus daar gaan we ons nu in verdiepen. (niet dat we oud worden en het vergeten zijn, maar de schoolbanken zijn wel al vele jaren terug. leuke foto trouwens op de site. nou luitjes tot mails. groetjes jan en vera

• 14 September 2009 - 05:43

Opa:

Een goed verslag.
    Houden zoo.

• 15 September 2009 - 13:40

Bas :

ik hoop dat jullie het gezellig hebben want il mis jullie nu al