boederij verslag. - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu boederij verslag. - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu

boederij verslag.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

14 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

we hebben een heel leuk koppel onmoet simon en amanda.
ze hebben een boerderij met schapen, lammeren, bokken, koeien, paard, twee honden en twee poes.
met daar bij gekomen een 6 maanden jong meisje Bella.
daar naast hebben we ook het klein neefje van amanda ontmoet ons rood harige vegetarische Otis Wales.
daar naast hebben ze twee groot wijngaarden al lopen en ze zijn er met nog een bezig.
ze heb ook een eigen wijnwinkel die goed loopt.
wij hebben ons vooral bezig gehouden met ons wijngaard.
alle onkruid weg halen en wol te plaatsen bij de nieuwe boompjes van wegen de koude dagen die misschien nog komen.
we hebben ook geleerd om met de natuur om te gaan om eco spullen te gebruiken.
daarnaast hebben we er ook een schaap voor ons ogen zien dood gaan. (door ziekte)
en daarnaast hebben we ook geleerd om schapen en lam te begraven (he martijn).
daarnaast hebben we nu ook ons eigen kind vlok (wees maar gerust een lammetje van twee weken oud).
daar naast heb ik hem melk mogen geven.
het was gewoon een top ervaring en gewoon een top belevingen om bij simon en amanda te kunnen zijn geweest.
dikke kusjes mar en mar weer uit welliwood.

• 14 Oktober 2009 - 07:01

Inky:

martijn en marieke,

zo aan het lezen hebben jullie het nog echt naar jullie zin. leuk om te lezen hoe jullie alles beleven en nieuwe indrukken opdoen. En nog druk aan het werk geweest ook. Weer een ervaring rijker.

Nou luitjes, geniet er nog lekker van en ik wacht jullie volgende verslag af.

kusjes Inky, vinnie, Jaimy & Luca

Ohww ja Mus, ik wil wel een foto plaatsen van de kids maar ben er nog niet achter hoe dat moet hihi. maar doe echt mn best..

• 14 Oktober 2009 - 07:40

Sappie:

Hey M&M,
    klink echt cool, maar volgende mijn hebben jullie het gedaan voor de wijn om op te drinken. Stelletje zuip schuiten :p.
    Ik was trouwens nu de pineut op het werk, ze hebben me werknemer van de maand gemaakt. We spreken elkaar vast weer, veel plezier verder.

Xxx sappie

• 14 Oktober 2009 - 09:44

Ma Bergsma:

Hallo Marieke en Martijn, zijn jullie nu daar uitgewerkt of is het er zo leuk dat jullie nog blijven. Het klinkt erg leuk en interressant wat jullie allemaal beleven. Zoals altijd vliegt de tijd, alweer een maand onderweg, en het lijkt pas vorige week dat we je uitzwaaiden. Wij wensen jullie nog veel plezier en goede reis.
    Pa en Ma Bergsma