heyhey allemaal - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu heyhey allemaal - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu

heyhey allemaal

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

16 September 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

hoi hoi allemaal hier martijn en marieke.
het is hier heel erg mooi maar ze lopen heel erg veel achter met nederland je moet naar groot winkels om een beetje goed eten te kunnen krijgen en een beetje fruit.
voor de rest is het hier best duur en best veel bussen maar geen treinen of fietsen te bekennen misschien maar een enkeling.
voor de rest hebben we al best wel veel gedaan.
al hadden martijn en ik een vreselijke vliegreis gehad.
maar daar in tegen zijn we in iets heel erg moois gekomen.
we hebben eergister en gister heel veel al gedaan heel veel mooi dingen.
we zijn in een groot visaquirim wereld geweest.
in een heel heel mooi meseum nog mooier denk ik in holland.
er is ons daar ook heel veel duidelijk gemaakt over de wereld en dingen om ons heen.
we hebben daar ook heel veel leuk mensen ontmoet en gesproken.
dus een grote beleving.
voor de rest laten we weer morgen weten hier komen nog een paar mooi foto's om te zien en voor de rest horen jullie het wel weer dikke kussen martijn en marieke

  • 15 September 2009 - 22:08

    Sappie:

    Hey schatten, Fijn om wat van jullie te horen. Blij dat je het daar bevald. Hopen dat er nog meer van zulke mooie dingen komen.
    Xxx sappie

  • 16 September 2009 - 07:39

    Bas:

    he mus en martijn leuk te horen dat het goed is met jullie ik hoop nog meer van jullie te horen en dat jullie het daar nog veel meer gaan beleven

    xxx bas

  • 16 September 2009 - 10:02

    Opa En Oma:

    Wij zijn blij ,dat jullie het zoo fijn hebben.
    Geniet er van want dit beleef je maar een keer in je leven.
    Hier gaat alles goed.
    De groetjes Opa en Oma.

  • 16 September 2009 - 12:18

    Marjo:

    leuk wat van jullie te horen. Wordt dus met de bus en lopen ( is liften daar mogelijk?). Ben benieuwd naar jullie volgende belevenissen.
    Wij houden je berichten in de gaten.
    Groetjes en kusjes van Pa en Ma Bergsma.

  • 16 September 2009 - 14:50

    Inky:

    Hee Marieke en Martijn,

    Zo, de reis is nu dus echt begonnen. Ben blij om te lezen dat het zo goed gaat. Geniet er lekker van en ik blijf zeker jullie verslagen volgen..

    Dikke kus Inky

    P.S. het rommelt wel al in het buikje maar ze zijn er nog niet hoor. Nog 3 weekjes wachten....

  • 16 September 2009 - 18:11

    Lida:

    Dag Martijn en Marieke,

    Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten. Dat is eigenlijk het leukste he, andere mensen ontmoeten en spreken. Ome Harry en ik weten van de familie in Australië dat de natuur in Nieuw Zeeland prachtig en ontzettend ruig is. Hoop snel een paar foto's van jullie te kunnen zien.

    dikke kus Ome Harry en tante Lida

  • 18 September 2009 - 05:33

    Mama:

    hey lieve schatten van mij,
    vervelend om te horen dat jullie een rot vliegreis hebben gehad. daar in tegen merk ik dat contacten leggen en de taal geen probleem is. ik ben benieuwd naar de foto's. heel veel plezier verders. we horen weer.
    dikke knuffels van Marco en mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

onze eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 December 2009

hier bij het laaste bericht.

27 November 2009

the rock boat

25 November 2009

zon zee strand en dolfijnen

22 November 2009

zon zee strand en dolfijnen

20 November 2009

Zon zee strand en dolfijnen
Marieke

Ik ben Marieke van de Wiel ben 27 jaar oud. Buitenland onderzoeker. Vind het heerlijk om verschillende culturen op te snuiven. Dit wordt alleen me tweede keer dat ik naar Nieuw-Zeeland ga. En land dit me heel erg ligt.

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 11259

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 08 Februari 2016

Nieuw-zeeland

12 September 2009 - 10 December 2009

onze eerste reis

Landen bezocht: