hallo allemaal nou hier een lang reis verslag - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu hallo allemaal nou hier een lang reis verslag - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marieke - WaarBenJij.nu

hallo allemaal nou hier een lang reis verslag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

26 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Dunedin

vrijdag 15 oktober

15/16 graden alleen maar regen.

we zijn met een grote boot naar de over kant gebracht.
van wellington naar picton.
picton is op het zuider eiland een hele klein plaatsje.
we zijn daar ook niet lang gebleven.
ons hostel waar we zatten heten the villa.
we hadden ee kamer met tv en een badkamer dus we zatten daar heerlijk.
we hebben die dag ook heerlijk rond gekeken voor kadootjes.
en hebben ook heel veel dingen naar nederland gestuurd.

zaterdag 16 oktober.

15/16 graden alleen maar regen.

we hebben van deze dag een heerlijk rust dag van gemaakt.
ik heb wat huis werk gemaakt.
ben bezig om lekker goed engels te lullen.
het lukt me nu wat beter als nederlands.
er komt soms geen een wordt nederlands meer uit.
en heb heerlijk me dagboek over nieuw zeeland geschreven.
daarnaast heeft martijn heerlijk zijn boek gelezen en een beetje tv gekeken en ik ook nartuulijk.

zondag 17 oktober.

16/17 graden een beetje bewolkt maar een lekker zon.

deze dag zijn we vertrokken om een uur met de bus naar christurch.
een lang trip maar wel leuk.
we slapen in een hostel met de naam old country house.
heel mooie gemaakt met daar in ook een kamer met badkamer.
en erg luxe.


maandag 18 oktober.

18/19 graden heerlijk warm zon.

we zijn lekker laat op gestaan uit bed.
en zijn daarna heerlijk de stad gaan verkennen en gaan kijkken wat we allemaal een beetje in deze stad kunnen gaan doen.
die dag zijn we om een uur opgepikt om naar een wild life park te gaan daar hebben we al dieren van heel dicht bij kunnen zien.
en hebben ook heel veel dieren kunnen voeren maar dat laten we je morgen allemaal zien morgen gaan we de foto's uploaden want we blijven wat langer in een hostel.

voor de rest vertel ik je morgen nog veel meer dingen want we zitten nu al als je merkt in dunedin heel erg mooi maar dat horen jullie allemaal.
geniet van het verhaal al weer en tot snel dikke knuffel mar & mar.


  • 26 Oktober 2009 - 08:10

    Inky:

    Marieke en Martijn,

    zoals ik wel kan lezen hebben jullie het nog steeds naar jullie zin. En is het nog steeds genieten van alles om jullie heen en wat jullie allemaal beleven in Nieuw-Zeeland..

    Ik ben erg benieuwd naar de foto's en ik ga morgen zeker weer ff kijken of ze er al op staan..

    Nou lieverds, geniet nog maar ff en ik kan niet wachten op jullie volgende verslag..

    Kusjes Inky en mn mannen

  • 26 Oktober 2009 - 08:41

    Opa &Oma:

    Bedankt voor jullie reis verslag. Jongens wat genieten jullie. Fijn horen ook om jullie stem even te horen het leek, of je bij ons in de kamer stond.Nog veel liefs van ons uit Alkmaar en, een paar dikke zoenen voor jullie.

  • 26 Oktober 2009 - 15:37

    Sappie:

    Hoi Leipe loetjes,
    moet ik in het Nederlands praten of verstaan jullie dat onder hand niet meer? :P
    Jullie kaartjes die jullie verstuurt hebben zijn echt heel leuk en jullie zien er beiden echt goed uit. Hier gaat het leven door, druk druk druk op het werk. winkel wedstrijd in volle gang en na alweer een aantal bezoeken van de jury begint het er toch op te lijken dat we supermarkt van Noord-Holland worden :D. En dan gewoon door stomen voor beste supermarkt van het jaar. Doe die Foto's er maar snel op zetten dan hebben we jullie toch nog een beetje in de gaten houden ;).
    GR van Hier x

  • 26 Oktober 2009 - 15:52

    Mama:

    Zo, wat een taal in dit verslag. Mus, je moet niet Engels lullen, maar gewoon praten. Als je terug komt zal het weer moeilijk zijn om om te schakelen. Dat slaan we er wel uit hihihi.
    Leuk dat jullie weer wat foto's erop gaan zetten kunnen we tenminste weer even kwijlen van de mooie plaatjes.
    Hier alles prima, van het weekend verjaardag van Oma gevierd wat erg gezellig was. Beneden in de algemene ruimte gezeten met de sjoelbakken weer op de biljartafel.
    Zelf werk ik weer voor 2 dagen van 6 uurtjes in de week. In december ga ik voor een second opinion naar MCA. Kijken of hun wat meer kunnen zien en voelen.
    Als ik wil kan ik nog van alles en nog wat vertellen, maar ook natuurlijk een hoop onzin.
    Laat ik dat maar niet doen. Heel veel plezier weer in deze ondekkingsreis en tot horens morgen. Dikke knuffel van Doc en Moppie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

onze eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 December 2009

hier bij het laaste bericht.

27 November 2009

the rock boat

25 November 2009

zon zee strand en dolfijnen

22 November 2009

zon zee strand en dolfijnen

20 November 2009

Zon zee strand en dolfijnen
Marieke

Ik ben Marieke van de Wiel ben 27 jaar oud. Buitenland onderzoeker. Vind het heerlijk om verschillende culturen op te snuiven. Dit wordt alleen me tweede keer dat ik naar Nieuw-Zeeland ga. En land dit me heel erg ligt.

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 11279

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 08 Februari 2016

Nieuw-zeeland

12 September 2009 - 10 December 2009

onze eerste reis

Landen bezocht: